1967
1974
1977
1985
1987
1997
2000
2002
2003
2004
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021

Bambi je počeo kao fabrika dečjeg keksa sa svega 37 zaposlenih i godišnjom proizvodnjom od 167t.

1967

Proizvedeno do tada rekordnih 3000 tona proizvoda. Počinju ulaganja u novu opremu.

1974

Za 10 godina postojanja Bambi osvaja oko 100 medalja za kvalitet svojih proizvoda. Proizvodnja prelazi 3100 tona.

1977

U Požarevcu je puštena u rad nova Linija za proizvodnju Plazma keksa.

1985

Godišnja proizvodnja je narasla na 6500 tona.

1987

Bambi postaje prvi konditor na području tadašnje Jugoslavije koji uvodi sistem kvaliteta prema standardu ISO 9001.

1997

Bambi je proglašen za ‘’Šampiona Kvaliteta XX veka’’ Novosadskog sajma. Prvi i jedini u tadašnjoj Jugoslaviji uvodi najnoviji sistem upravljanja kvalitetom – ISO 9001:2000.

2000

Dobijanje certifikata za oblast upravljanja higijenom i HACCP sistemom je izuzetan uspeh jer je Bambi postao prva firma u Jugoslaviji, ali i prva firma van nemačkog govornog područja, dobitnik ovog certifikata.

2002

Bambi prvi put u svojoj istoriji proizvodi preko 20000 tona svojih proizvoda.

2003

Bambiju pripalo laskavo priznanje ‘’NAJBOLJA ROBNA MARKA SRBIJE 2004’’ za Plazmu, koje su dodelili Ministrstvo trgovine, turizma i usluga Republike Srbije i dnevni ekonomski list Pregled.

2004

Bambi se spojio sa Banatom iz Vršca i stvorio Koncern Bambi-Banat

2006

Proizvodnja dostiže 27000 tona. Više od 8000 tona proizvoda se izvozi na strana tržišta. Bambi obeležava i 40 godina postojanja, povodom kojeg organizuje niz akcija širom Srbije.

2007

Bambi nastavlja da izvozi svoje proizvode – prisutan je na tržištima zemalja ex – YU, ali i tržištima Evropske unije, SAD, Australije, Kanade, itd…

2008

Bambi izbacuje 49 novih proizvoda na tržište u toku godine.

2009

Bambi je uveo 75 novih proizvoda, uključujući i proizvode kao što su Plazma Reci Torta, Plazma torta instant recept, Plazma keksići za decu, I mnogo drugi.

2010

Lansirana Posna Plazma, obogaćena mineralima, a istog ukusa i mirisa kao original Plazma.

2011

Za projekat “Juhu igrališta” kompanija Bambi nagrađena CSR nagradom Virtus za najinovativniji projekat godine.

2013

Bambi dobija Društveno odgovorno Priznanje od strane Privredne komore Srbije, kao i CSR nagradu Virtus za doprinos lokalnoj zajednici. Pored toga, Plazma je od strane Privredne komore Srbije u akciji “Najbolje iz Srbije” proglašena za omiljeni domaći brend u protekloj deceniji.

2014

Bambi pušta u rad novu Plazma liniju, u investiciji vrendoj više od 10 miliona evra.

2015

Lansirane Yo D'oro napolitanke sa ukusom bundeve, lansirana Mini mini Plazma, lansiran novi brend Bambi bisviti, "Sensa" magazin je našem brendu Wellness dodelio i nagradu za "Brend godine 2016".

2016

PKS dodelila Jubilarnu nagradu kompaniji Bambi za 50 godina uspešnog poslovanja, Uručena je Nagrada za korporativno volontiranje u kategoriji "Najbolja volonterska akcija" za projekat "Bambi Karavan", Novi ukus Plazma Slana Maslina i Sir.

2017

Izvršena sertifikacija sistema ISO 50001. Na nivou kompanije, ukupne uštede energije (električne i toplotne) iznosile su 4.51% u 2018. godini.

2018

- Bambi je zvanično postao deo Coca-Cola HBC Grupe.
- Kompanija Bambi je pokrenula društeno odgovoran projekat „Važna si“, u okviru kog su organizovani besplatani mamografski pregledi.

2019

- Pokreće seprogram praksi Bambi for YOUng , koji već naredne godine dobija priznanje za Najbolji program praksi od strane prvog employer branding festivala u Srbiji.
- Od jula 2020. sva elktrična energija koju koristimo u proizvodnji potiče iz obnovljivih izvora energije.
- Premašena je proizvodnja od 30.000 tona gotovih proizvoda, od čega je bilo 22.000 tone plazme.
- Uprkos uslovima pandemije, uspeli smo da izvoz povećamo za 15%, kao i doniramo više od 30 miliona dinara u borbi protiv korona virusa.

2020

- Počeo je sa radom novi proizvodni pogon vredan 12 miliona evra u kome će se proizvoditi Plazma u čak 45 tona dnevno.
- Kompanija Bambi je prvi put deo zajedničkog izveštaja o održivom poslovanju zajedno sa Coca-Cola HBC Srbijom.
- Naš najvoljeniji brend Plazma pokreće društveno odgovornu kampanju Jednakost dolazi iz kuće“, sa ciljem podizanja svesti javnosti o neravnopravnom položaju žena.
- Plazma i Zaltni Pek su dobili oznaku „Čuvarkuća“, u okviru projekta PKS „Stvarano u Srbiji“.
- Kompanija Bambi ušla u projekat dualnog obrazovanja.

2021

Ovde je ukratko istorija kompanije Bambi u poslednjih 50 godina.