Znanje i tehnologija, posvećenost kupcima i potrošačima, i kontinuirano ulaganje u građenje snažnih prepoznatljivih brendova su osnove na kojima gradimo poverenje i jačamo našu poziciju. Naš posao je da razumemo i pratimo potrebe naših potrošača, i da uvek zadovoljimo njihova očekivanja kroz raznovrsnu ponudu kvalitetnih i ukusnih konditorskih proizvoda.

Bambi je lider na domaćem konditorskom tržištu, sa značajnim regionalnim tržišnim učešćem i jedna od 30 najuspešnijih kompanija u Srbiji, dok potrošači i dalje ocenjuju Bambi proizvode kao proizvode najboljeg kvaliteta.

Bambi danas je i poželjan partner u sredinama u kojima posluje i neko kome se veruje. Društveno odgovorno poslovanje sastavni je deo identiteta i poslovne kulture kompanije Bambi i u tom domenu Bambi je među liderima u Srbiji.

VIZIJA

MI SMO PODRŠKA I INSPIRACIJA ZA TRENUTKE SREĆE, U KOJIMA MALI ZALOGAJI ČINE DA SE SVI OSEĆAMO KAO PRAVI ŠAMPIONI… ZALOGAJ PO ZALOGAJ, GENERACIJA ZA GENERACIJOM, OSVAJAJUĆI UVEK NOVA I SVE VEĆA PROSTRANSTVA.

MISIJA

Mi težimo:

  • da povećamo zadovoljstvo naših kupaca i potrošača slušajući i odgovarajući na njihove potrebe,
  • da proizvodimo hranljive i zdravstveno bezbedne proizvode visokog kvaliteta,
  • da za sve zaposlene, posvećene svom poslu, obezbedimo uslove za rad, koji će ih činiti zadovoljnim,
  • da zaštitimo životnu sredinu i optimizujemo potrošnju prirodnih resursa koje koristimo,
  • da uspostavimo i razvijamo partnerske odnose sa isporučiocima i
  • da – razvijajući svest, obučenost, kompetentnost i znanja zaposlenih – neprekidno poboljšavamo efektivnost i efikasnost naših procesa.

KORPORATIVNE VREDNOSTI KONCERNA BAMBI A. D.

Znanje

Profesionalnost

Odgovornost

Inicijativa

Timski rad

Kooperativnost

Integritet

Lojalnost

Poštovanje

Optimizam

NAŠ MOTO – KVALITET

Nameru da bude vodeća kompanija konditorske industrije KONCERN BAMBI A.D. POŽAREVAC će postići održavanjem i jačanjem liderske pozicije u Republici Srbiji i regionu, uz pronalaženje potencijala i širenje na ostala export tržišta:

  • visokim nivoom kvaliteta svojih proizvoda namenjenih potrošačima čije zahteve razume i zadovoljava na vreme, bez greške, uz racionalnu potrošnju prirodnih resursa i minimalne negativne uticaje na životnu sredinu, pružajući bezbedne i zdraveuslove rada zaposlenima i svima drugima koji se nađu na lokacijama kompanije,,
  • neprekidnim unapređenjem sistema menadžmenta kvalitetom, sistema menadžmenta životnom sredinom, sistema menadžmenta energijom, sistema menadžmenta bezbednošću hrane, HACCP sistema, kao i sistema menadžmenta bezbednošću i zdravljem na radu, u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001, ISO 14001,EN ISO 50001, EN ISO 22000, FSSC 22000, HACCP i ISO 45001,
  • obezbeđenjem usaglašenosti sa propisima relevantnim za kvalitet i zdravstvenu bezbednost proizvoda, procese, zaštitu životne sredine, korišćenje i potrošnju energije, energetsku efikasnost, bezbednost i zaštitu zdravlja na radu; kao i drugim zahtevima zainteresovanih strana,
  • stalnim vrednovanjem i poboljšavanjem performansi kvaliteta i bezbednosti proizvoda, bezbednosti i zdravlja na radu, životne sredine, energetskih performansi i emisije CO2, posvećujući posebnu pažnju svim pomenutim aspektima u procesima projektovanja, nabavkei proizvodnje, kao i svim ostalim procesima,
  • sistematskim razvojem i unapređenjem znanja i sposobnosti zaposlenih kroz obuke, povećanjem njihove motivacije kroz poboljšanje uslova rada i životnog standarda, kao i stalnim konsultovanjem i uključivanjem zaposlenih u proces razvoja, planiranja i primenu mera,
  • izgradnjom partnerskih odnosa sa isporučiocima kroz međusobno poverenje, razmenu znanja, iskustva, kao i podsticanjem na aktivnu primenu svih mera u cilju unapređenja kvaliteta, osiguranja bezbednosti proizvoda, poboljšanja energetskih performansi, bezbednosti i zdravlja na radu i zaštite životne sredine,
  • društveno odgovornim poslovanjem i ostvarivanjem napretka u oblasti održivosti,
  • nastupajući u okviru multinacionalne kompanije, zadržavajući vlastiti identitet, robni znak i korporativni imidž.

Sertifikati I ANALIZE

NAŠI BRENDOVI – NAŠ PONOS:

BAMBI se bavi proizvodnjom keksa, slanih grickalica i vafla.

Asortiman proizvoda uključuje ponudu portfolija u okviru proizvodnih brendova. BAMBI je kuća brendova. Naš asortiman proizvoda obuhvata Plazmu, Wellness integralni keks i barove, Bambi biskvite, JOSH slane grickalice, Zlatni Pek posni keks, Yo D’oro vafl i Belvit Mlečni keks

DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Društveno odgovorno poslovanje sastavni je deo naseg identiteta i poslovne kulture. Svesni svog uticaja, a kao pouzdan i korektan socijalni partner, vodimo računa o zajednici u kojoj poslujemo i izdvajamo značajna sredstva za investiranje u razvoj zajednice. Konkretnim projektima doprinosimo razvoju i podizanju društvene svesti i kvaliteta života, čime takođe dajemo primer drugima.

Nagrade

Održavamo balans između socijalnih i ekonomskih ciljeva u cilju uspostavljanja viših standarda življenja i očuvanja životne sredine. Odgovorni smo prema:

Potrošačima, kroz proizvodnju i prodaju bezbednih i visoko kvalitetnih proizvoda, po razumnim cenama

Zaposlenima, kreirajući politike i procedure koje obezbeđuju poštovanje osnovnih ljudskih prava i kontinuirano obrazovanje zaposlenih;

Prirodi, kroz zaštitu životne sredine, vođenje računa o održivom razvoju i odgovornom korištenju prirodnih resursa

Društvenoj zajednici u kojoj poslujemo, kroz različite vidove sponzorstva. U sredinama u kojima poslujemo postali smo poželjan partner i neko kome se veruje. Izdvajamo značajna sredstva za sponzorstva koja su namenjena ulaganju u humanitarne projekte, obrazovanje i nauku, kulturu, umetnost i održivi razvoj.

Na putu ka ispunjenju naše strategije razvoja, usmerene ka proširenju portfolia kompanije i proširenju izvoza ostajemo snažno posvećeni svojim odgovornostima ne samo prema investitorima i potrošačima, već i izgradnji ambijenta u kojem stalno razvijamo i unapređujemo naše kadrove, čuvamo životnu sredinu i pozitivno utičemo na razvoj zajednice u kojoj poslujemo.