BalCannes za Plazmu

Brend Plazma kompanije Bambi je jedan od ovogodišnjih dobitnika regionalne nagrade BalCannes koji dodeljuju HURA i Weekend Media Festival. Plazmina kampanja Plazma Rituali, koja je rađena sa agencijom McCann Beograd, uvrštena je u 25 najboljih kampanja u regionu ove godine.

Kako je istakla Aleksandra Savić, Senior brend menadžer u kompaniji Bambi, „ideja za kampanju nam je došla upravo od naših potrošača“.

„Rituali konzumacije su veoma važni u životu Plazma potrošača. Tako i većina Plazma korisnika svoje rituale konzumacije shvata veoma ozbiljno. Bez obzira da li uživate u malim stvarima, pravite mali predah od posla, ili oplemenjujete zajedničke trenutke sa porodicom i prijateljima, Plazma je ta koja je deo svakog vašeg dana i sve vaše rituale čini potpunim. Za Plazma Rituali kampanju dobili smo brojne pozitivne reakcije ljudi na našim digitalnim kanalima komunikacije. Nadamo se da će svako moći da se prepozna u nekom od Plazma rituala, a verujemo da će ova kampanja uticati da neko pronađe i inspiraciju za svoj novi Plazma ritual,“ zaključila je Aleksandra.

Za više o brendu Plazma i kampanji Plazma Rituali, posetite www.plazma.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *